El Govern destina uns 1,5 milions a subvencions a Lleida i el Baix Llobregat per fomentar el turisme enogastronòmic

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El Govern ha aprovat aquest dimarts destinar 1,5 milions d’euros a dues subvencions a Lleida i el Baix Llobregat per fomentar el turisme enogastronòmic. Els diners formen part de les actuacions previstes en l’Estratègia de turisme enogastronòmic 2022-2027, que treballa per fer de Catalunya una regió europea de referència en aquest tipus de turisme, i compta amb 7 milions d’euros de fons Next Generation. Una de les subvencions aprovades és per a la Diputació de Lleida, que rebrà mig milió d’euros per promoure un itinerari a la vall de Sió. Per la seva banda, el Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat rebrà 1 milió d’euros per una campanya per promoure la masia Can Comas i els valors del parc, els seus actors i productes.

A principis d’any, el Govern també va atorgar 2,3 milions a projectes a Falset, Aitona, Palamós i l’Ametlla de Mar. 

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió