En Comú Podem i Fem Sant Andreu tanquen un acord per governar l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca

|

- Publicitat -

ACN Sant Andreu de la Barca – En Comú Podem Sant Andreu de la Barca i FEM Sant Andreu-Acord Municipal han tancat un acord de govern per a l’Ajuntament del municipi per a aquesta legislatura, segons han informat els dos municipis en un comunicat conjunt. La signatura del pacte s’ha fet aquest dimarts al matí a la Sala de Plens de l’Ajuntament amb la presència de l’alcalde, Marc Giribet, i de la regidora d’En Comú Podem Sant Andreu de la Barca, Isabel Marcos. “És un acord que reforça un govern fort, estable, de canvi, d’esquerres i de progrés”, afirma el text. Els dos partits reiteren, més enllà de l’acord, que mantenen la “mà estesa” a tots els partits que “vulguin tirar endavant accions pel bé comú” del municipi.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió