- Publicitat -
ACN Sant Feliu de Llobregat – La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, ha replicat la proposta dels comuns sobre un possible referèndum per a Catalunya de cara al 23-J: “No estem disposats a tornar al passat”. Així s’ha expressat aquest divendres Sánchez i ha recordat “l’experiència de la confrontació” que es va viure i ha apostat per “mirar al futur”. La ministra ha advocat per “parlar i negociar però sempre dins el marc de la Constitució”. La titular de Transports ha visitat Sant Feliu de Llobregat, on ha corroborat que les obres del soterrament de les vies compleixen els terminis previstos.
Publicitat



