‘El tigre’ de Ramon Madaula donarà el tret de sortida a una nova edició del Fresc Festival de Sabadell

|

- Publicitat -

ACN Sabadell – El Fresc Festival de Sabadell arrencarà el proper diumenge, 25 de juny, de la mà d”El tigre’, la nova comèdia de Ramon Madaula. Interpretada per Mercè Martínez i David Olivares, la producció ja ha exhaurit localitats. També ho han fet el veterà monòleg de Rafael Álvarez, ‘Lazarillo de Tormes’, programat pel 2 de juliol, i el del guionista i humorista Magí Garcia, ‘Modgi’, pel 7 de juliol. La cita comptarà amb les actuacions de cantants com Judit Nedderman o Joan Miquel Oliver, i la programació d’espectacles com ‘M’esperaràs?’ de la companyia Estrena Morena o ‘Les bones intencions’ amb Míriam Iscla i Joan Negrié, i la tancarà Blaumut el 13 de juliol, actuació amb totes les entrades ja venudes.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió