Ebro obre una ronda de finançament de 20 MEUR i planteja sortir a borsa al BME Growth entre aquest any i el vinent

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Ebro ha iniciat una ronda de finançament amb la que preveu captar fins a 20 milions d’euros de la mà del banc andorrà Andbank. La marca automobilística, que forma part del conjunt d’empreses que va guanyar el concurs per reindustrialitzar la fàbrica de Nissan, preveu tancar la primera ronda durant el mes de juliol. Aquesta es destinarà a finançar l’enginyeria dels models que es fabricaran a la planta de la Zona Franca i al desenvolupament del hub d’electromobilitat, segons ha anunciat en un comunicat. L’empresa també es planteja sortir a borsa al BME Growth entre 2023 i 2024. Ebro confia que el finançament aixecat contribuirà a “continuar utilitzant” les ajudes públiques vinculades al PERTE del vehicle elèctric.

La marca preveu iniciar la comercialització dels primers vehicles produïts a la Zona Franca a finals del 2024 i entregar-los el 2025. Així mateix, entre el 2027 i el 2029 calcula arribar a les 50.000 unitats fabricades.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió