L’estil alternatiu de Nathy Peluso clou el 47è Festival Internacional de Música de Cambrils

|

- Publicitat -

ACN Cambrils – La cantant argentina Nathy Peluso ha tancat la 47a edició del Festival Internacional de Música de Cambrils (FIMC) aquest diumenge. L’artista ha presentat el seu darrer disc, ‘Calambre’, guardonat amb el Grammy Latino al millor treball de música alternativa. En l’actuació, Peluso ha mesclat estils com el trap, la salsa, el hip hop, el soul o el pop. La posada en escena ha estat minimalista, amb Peluso com a gran protagonista a les tres pantalles gegants que la seguien al llarg del concert. El públic, la majoria dempeus a la pista del Parc del Pinaret, ha corejat els temes de l’única artista femenina del cartell d’aquesta edició. Aquesta ha estat l’última actuació del festival, que s’acomiada després de deu concerts repartits en una setmana.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió