4.000 interins de la Generalitat reclamen poder esmenar la inscripció al concurs de mèrits per consolidar la plaça

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Uns 4.000 treballadors de la Generalitat en situació d’interinitat s’han organitzat per reclamar al Govern que els permeti esmenar la inscripció al concurs de mèrits que s’ha convocat per consolidar la seva plaça a l’administració pública. Es tracta d’un grup d’interins que temen quedar fora del concurs per “problemes en la inscripció” que han fet que les dades introduïdes no es corresponguin amb la seva experiència laboral “per un error d’internet que l’administració hauria de rectificar”, segons han exposat en un comunicat.

Els afectats, uns 4.000 dels 31.000 inscrits, ja han comunicat el problema a la Direcció General de Funció Pública de la Generalitat, que els ha respost que l’error era seu i “no es podia subsanar”. Tot i això, el secretari d’Administració i Funció Pública, Jaume Oms, va garantir en declaracions a TV3 que poden estar “tranquils” perquè “tots els mecanismes estan previstos”. “La valoració que es farà del concurs de mèrits serà amb les dades reals”, va assegurar.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió