Paluzie adverteix que l’Estat pretén “aprofitar” la crisi per reforçar-se a Catalunya

|

- Publicitat -

La presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie, ha assegurat aquest divendres que la visita del rei Felip VI i el president del Govern central, Pedro Sánchez, a la planta de Seat a Martorell (Barcelona) és “indicativa que l’Estat vol aprofitar la crisi, i l’aprofitarà, per fer-se fort a Catalunya”.

En declaracions als mitjans després d’una acció de l’ANC i Òmnium contra la visita del rei en la qual han participat una vintena de persones, Paluzie ha avisat que l’Estat utilitzarà els fons europeus i la crisi derivada de la pandèmia per reforçar el seu poder a Catalunya: “Amb els diners de la ciutadania de Catalunya, serà l’Estat el que vindrà a apuntar-se les medalles”.

Publicitat

“Estem davant d’una operació d’estat, d’un cinisme espectacular”, ha criticat Paluzie, que ha explicat que han penjat pancartes amb el lema ‘Catalunya no té rei’ a quatre ponts de l’autopista pròxims a Seat –en un primer moment els Mossos han impedit fer-ho a dos, però després ho han permès perquè s’havia comunicat degudament, ha dit Paluzie.

>

Et pot interessar  L'ANC crida a inundar d'estelades el pas de 'La Volta' a Catalunya
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí