Les darreres dades confirmen l’error del no tancament de Madrid

|

- Publicitat -

El govern espanyol no es va atrevir a tancar la regió de Madrid i anem camí d’Itàlia

La filtració que es va produir sobre el tancament de les regions italianes del nord va provocar una fugida massiva i un descontrol de les infeccions, a l’estat espanyol el no tancament de Madrid va camí de comportar que ens convertim en el segon país per nombre d’infectats, ara Espanya és el cinquè en afectats no curats i el quart en morts.

Publicitat

Segons les dades fetes públiques aquest migdia i les dades de Madrid ho confirmen anem camí de seguir una evolució a la italiana

Actualizacion_44_COVID_1200

Per això la preocupació pels moviments produïts en les darreres hores de sortida de la capital espanyola de milers de persones cap a zones costeres o de muntanya de tot el territori de l’estat. I també l’entrada a Madrid de nova gent que entra i surt de la regió com si tot fos normal.

Recordem que a la Xina ha estat vital el tancament de tota la regió origen del coronavirus, degut al tancament avui Itàlia (14.955) té ja mes casos que el país origen del virus amb 12.066. Dades que augmentaran en els propers dies a Itàlia i a l’estat espanyol.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí