Les entitats sobiranistes criden a concentrar-se dimecres a Lledoners per l’arribada de Rull, Turull i Forn

|

- Publicitat -
“Demà, tornarem a Lledoners per exigir la llibertat de tots els presos polítics i dels exiliats”, afirmen les entitats en un missatge a través de les xarxes socials.

La convocatòria és a les 7 de la tarda. Forn, Rull i Turull han estat aquesta nit a Valdemoro i es preveu que arribin aquest dimarts a la presó de Zuera, a Saragossa, com a pas previ abans d'arribar dimecres primer, a Can Brians 2 i després, a Lledoners.
 

Institucions Penitenciàries seguirà amb ells el mateix procediment que va utilitzar la setmana passada en el trasllat d'Oriol Junqueras, Raül Romeva, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, que van ser primer concentrats a Valdemoro, des d'on van anar a parar a Zuera i posteriorment a Can Brians 2. La seva destinació va ser la presó de Lledoners, on també arribaran aquest dimecres Rull, Turull i Forn.
 
 

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí