La Fiscalia trenca el diàleg i demana de 7 a 25 anys de presó

Demana la pena més alta per a Junqueras, 25 anys, mentre que per als Jordis en reclama 17

|

- Publicitat -

Cap gest, la Fiscalia ha trencat qualsevol pont de diàleg amb el republicanisme català anunciant el seu escrit d’acusació contra els líders republicans. En l’escrit s’acusa de rebel·lió als republicans i es demanen penes de presó que van dels 7 als 25 anys.

El vicepresident legítim de la Generalitat, Oriol Junqueras, 25 anys de presó i d’inhabilitació, els líders de la societat civil republicana, Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, 17 de presó i inhabilitació, els mateixos que a la presidenta legítima del Parlament, Carme Forcadell.

Publicitat

Per als consellers legítims Jordi Turull, Raül Romeva, Quim Forn, Josep Rull i Dolors Bassa es demanen 16 anys de presó i inhabilitació. Per a Carles Mundó i Meritxell Borràs es demanen 7 de presó i 16 d’inhabilitació. Per a l’exdiputada cupaire, Mireia Boya, es demanen 10 mesos de presó.

>

Santi Vila, per la seva part, es demanen 7 anys.

També es demana una pena de presó pel delicte de rebel·lió d’11 anys a Trapero, major dels Mossos, Pere Soler, exdirector dels Mossos, Cèsar Puig, ex-secretari general d’Interior, i quatre anys a la intendent Teresa Laplana per sedició.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí