Puigdemont se’n fot de la caverna per vincular-lo amb la Xina

Boye també en fa burla "si ho paguen tot els xinesos no hi ha malversació"

|

- Publicitat -

Carles Puigdemont, president a l’exili, i un dels advocats dels exiliats, Gonzalo Boye, han fet burla avui a Twitter després que un dels diaris que millor representa la caverna mediàtica espanyola, elConfidencial.com, hagi assegurat que el govern català va demanar 11.000 milions a la Xina per a finançar la Catalunya independent.

El rotatiu assegura, a més, que el 2016 hi va haver contactes entre Pere Aragonès, d’ERC i llavors mà dreta d’Oriol Junqueras a la conselleria d’Economia, amb el govern de Pequín.

Publicitat

La reacció de Puigdemont ha estat prendre’s la informació de broma: “Però no havíem quedat que eren els russos” en referència a les informacions, també publicades per la caverna, que asseguraven que Putin i el Kremlin ajudaven els independentistes.

>

L’advocat Gonzalo Boye ha anat més enllà i ha vinculat la intoxicació de elConfidencial amb la causa judicial espanyola contra la independència: “Si els xinesos ho han pagat tot, d’on s’empesquen l’acusació de malversació?”.

Et pot interessar  Puigdemont denuncia la catalanofòbia de l'ICIP: "Ignoreu que amb l'excusa de la 'lengua del imperio' s'han massacrat minories"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí