Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025
Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025

Manifestació simultànea a Hong Kong i Catalunya en suport mutu

|

- Publicitat -

Pícnic per la República i l’Assemblea Nacional Catalana han convocat demà una manifestació al consultat de la Xina a Barcelona, al carrer Tibidabo 34 a la 1 del migdia. Justament en aquell moment, s’ha convocat una manifestació en suport a Catalunya a Hong Kong, la ciutat asiàtica que lluita pels seus drets davant la Xina. Dues lluites compartides i plenes de sinergies. Per aquest motiu, l’ANC instal·larà una pantalla gegant per a poder seguir també la manifestació que es durà a terme a l’altra punta de món.

Publicitat

En una piulada, PxR explica que “la Xina i Espanya són dos Estats totalitaris que empresonen gent demòcrata que lluita pels seus drets”.

Et pot interessar  L'ANC denuncia el "silenci i inacció" del Govern i les instituciones catalanes davant l'espoli al MNAC
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí