Edició 2771

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 25 de febrer del 2026
Edició 2771

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 25 de febrer del 2026

Boye ho té clar: “El registre ordenat per l’AN s’ha centrat a copiar e-mails i tota la informació del meu mòbil”

|

- Publicitat -

L’advocat Gonzalo Boye ha negat aquest dimarts que tingui cap implicació en blanqueig de capitals o en narcotràfic i diu que el registre ordenat per l’Audiència Nacional no va estar relacionat amb això. “El registre s’ha centrat a copiar correus electrònics i a bolcar tota la informació del meu mòbil. Res relacionat amb el motiu exposat”, ha indicat a través de Twitter.

Publicitat

Boye ha assegurat que el seu despatx seguirà “determinat” en la “defensa dels drets humans i en la lluita contra l’abús d’autoritat i la vulneració dels drets fonamentals”. “En cap cas ens faran retrocedir en la defensar dels drets i llibertats de Catalunya”, ha continuat, assegurant que defensaran els exiliats i els presos “amb la mateixa determinació i convicció”.

Després de 15 hores de registre a casa seva i al seu despatx, Boye ha volgut agrair les mostres de suport que ha rebut.

Et pot interessar  Puigdemont, gens convençut pel discurs de retorn d'Illa: "Fa un any i mig que governeu, se suposa que ja sabíeu el que Catalunya necessitava"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí