VÍDEO | ‘Zona Franca’ fa befa dels comentaris de Vox amb una versió feixista de la cançó ‘Alegria” d’Antònia Font

|

- Publicitat -

El programa d’humor ‘Zona Franca’ de TV3 ha dedicat una nova versió de la cançó “Alegria”, d’Antònia Font, a Vox. I és que el portaveu del partit d’extrema dreta a Palma, Fulgencio Coll, ha criticat recentment que l’Ajuntament hagi contractat el grup musical per Sant Sebastià, perquè només canta en català i que gairebé no se’l coneix.

Davant la incultura i la provocació de Vox, el late show presentat per Joel Díaz ha respost versionant la reconeixible cançó del grup mallorquí, però amb una lletra, en castellà, que ben segur li agradarà més als ultradretans. Titulada “Españita”, la nova lletra utilitza frases com “cara al sol amb la bandera, no hi ha una altra opció, cal acatar tots la Constitució” o “no sé qui és aquesta Antònia Font, si és una dona la seva feina és escombrar” per parodiar les idees retrògrades que promou el partit.

Publicitat

Et pot interessar  El PP fa de crossa de Vox per evitar que les Corts Valencianes investiguin la corrupció de les ajudes per la gota freda
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí