Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 18 de desembre del 2025
Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 18 de desembre del 2025

Villarejo va investigar sense autorització els comptes del rei Joan Carles a Suïssa

El comissari també va buscar informació de la relació de l'emèrit amb Corinna

|

- Publicitat -

El comissari Villarejo va investigar sense cap autorització els comptes del rei Joan Carles a Suïssa; tal com recull El País en la seva edició digital. Villarejo va rebre ordres per escrit de no fer cap seguiment al monarca l’any 2015, quan el màxim dirigent de la Direcció Adjunta Operativa de la Policia Nacional era Eugenio Pino.

Publicitat

No content amb això, el comissari també va intentar investigar pel seu compte una intrusió al domicili de l’amant del rei, Corinna, a Mònaco. Villarejo va compaginar aquestes missions amb la seva faceta empresarial com assessor jurídic.

Et pot interessar  ÀUDIO | Villarejo confirma a Ana Rosa Quintana que Joan Carles finançava l''Operació Catalunya' contra l'independentisme
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí