Edició 2749

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de febrer del 2026
Edició 2749

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de febrer del 2026

[VÍDEO] Si vols tenir un programa a la televisió pública catalana cal que parlis en castellà a les xarxes socials

La influencer Dulceida presentarà 'La gran cita' a la plataforma 3Cat. El programa de cites ha obert el càsting i s'estrenarà el 2026

|

- Publicitat -

Una manera de revitalitzar la llengua catalana… Utilitza la llengua castellana, la llengua d’imposició i triomfa a TV3
La influencer badalonina Dulceida en castellà, nom artístic d’Aida Domènech, presentarà ‘La gran cita’ a la plataforma 3Cat. Aquest ‘dating’, que s’estrenarà el 2026, és “molt diferent dels programes de cites que hem vist fins ara”, segons 3Cat. En aquest cas, els participants assistiran a un gran esdeveniment on tindran l’oportunitat de conèixer una persona compatible amb ells. “Les parelles que sorgeixin d’aquesta trobada conviuran i s’enfrontaran a desafiaments emocionals per determinar si són o no l’amor de la seva vida”. Les persones que hi vulguin participar ja poden apuntar-se al càsting.

Publicitat


Programes de premsa groga a TV3
3Cat ha explicat que l’espai propiciarà “conèixer algú de veritat, amb calma, amb sensibilitat i amb autenticitat”. Han afegit que a ‘La gran cita’ hi tenen cabuda “totes les formes d’estimar: dones, homes, persones LGTBIQ+… perquè l’amor no entén de límits ni etiquetes”.

Dulceida, popular influenciadora en llengua castellana, serà l’encarregada de dinamitzar aquest format d’entreteniment en català i seguirà l’evolució de les històries d’amor i desamor dels protagonistes.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí