[Vídeo] Iglesias, sobre l’agressió ultra de la mà dreta d’Abascal a ell mateix el 1998: “Crec en la reinserció”

Kiko Méndez Monasterio pertanyia aleshores a una formació ultradretana anomenada Alianza por la Unidad Nacional

|

- Publicitat -

Kiko Méndez Monasterio, la mà dreta del president de Vox, Santiago Abascal, va ser condemnat per agredir el 1998 a un grup de joves de la Unió d’Estudiants Progressistes i d’Esquerres de la facultat de Dret de la Universitat Complutense de Madrid entre els quals hi havia el líder de Podemos, Pablo Iglesias. Ho ha avançat la Cadena SER.

Publicitat .

Kiko Méndez Monasterio pertanyia aleshores a una formació ultradretana anomenada Alianza por la Unidad Nacional (AUN) i va atacar Iglesias i dos joves més, tal com denunciava el líder de Podemos amb només 19 anys a TeleMadrid, sota el crit de “rojos de mierda”. L’agressió es va produir perquè la Unió d’Estudiants Progressistes i d’Esquerres va retirar a la Facultat de Dret un cartell anònim en què es llegia: “Gràcies Pinochet pels 25 anys de pau i justícia”.

En una entrevista avui a Espejo Público, Iglesias ha parlat sobre el tema i ha dit que ell “creu en la reinserció”. “Va ser condemnat i va pagar la multa. Formava part d’una organització de neonazis i ara està amb Abascal”, ha afegit en relació a Kiko Méndez Monasterio.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.