VIDEO | Iglesias, fora de si, esclata contra “tota aquesta merda de Junts i el pujolisme” en directe a TV3

Afirma també que el problema de Junts no són les competències sinó "la identitat" i la presentadora Ariadna Oltra es veu obligada a tallar-li la connexió

|

- Publicitat -

L’exdirigent de Podemos i exvicepresident del govern espanyol, Pablo Iglesias, no s’ha pogut contenir i ha esclatat contra “tota aquesta merda de Junts i el pujolisme” davant tota Catalunya. Iglesias ha fet aquestes declaracions durant la seva intervenció a ‘Els Matins’ de 3Cat, després que totes dues formacions s’hagin estat llançant retrets pel ‘no’ de Podemos a la delegació de les competències d’immigració a Catalunya al·legant que és una llei “racista”, tot i ser un reclam de l’independentisme català. L’exdirigent del govern més progressista de la història s’ha expressat en aquests termes tan barroers sense cap mena de vergonya, fins a tal punt que la presentadora Ariadna Oltra li ha hagut de cridar l’atenció i demanar-li que no faltés el respecte.

Publicitat

L’actitud d’Iglesias a la televisió pública catalana demostra fins a quin punt la unitat d’Espanya i la catalanofòbia els ceguen, doncs el mateix dirigent ha admès que “el problema de Junts no són les competències, és la identitat” catalana. Els partits independentistes han explicat a Podem per activa i per passiva que la delegació d’aquestes competències és per a la Generalitat i no pas per a un partit determinat, i que en tot cas permetria gestionar millor els milers de persones que cada any arriben, i les que l’Estat espanyol envia deliberadament, en cerca d’oportunitats; però ni els de Podem ni els seus antics dirigents han volgut sentir-ne res.

Després de carregar contra la identitat catalana que Junts defensa, Iglesias ha afegit: “Sembla que si hi ha més Lamine Yamals a Catalunya, Catalunya és menys Catalunya. Quants n’hi caben, al Barça? O els agrada si és futbolista, però si és paleta o perruquer afecta la identitat catalana?”. L’exdirigent de Podem també ha carregat contra ERC, sense ni tan sols valorar els arguments dels republicans: “Que Junts sigui de dretes no pot sorprendre ningú. Que diguin que els immigrants arriben a Catalunya a posar fi a la identitat catalana no pot sorprendre ningú. Però veure el meu amic Joan Tardà i Gabriel Rufián abaixant les orelles després d’haver dit que era una llei racista i empassant-se tota aquesta merda de Junts i del pujolisme i després dir que els de Podem són espanyolistes… Au va, si us plau! Jo parlava amb Cuixart, Sànchez i Puigdemont quan els atacaven”. En aquest punt, Ariadna Oltra ha interromput Iglesias per a demanar-li que fos respectuós, però l’exdirigent no l’ha volgut escoltar, fins al punt que Oltra ha acabat donant pas a la següent entrevistada, que era precisament la portaveu de Junts Míriam Nogueras.

Et pot interessar  Nogueras deixa clar que suspendre les relacions amb Sumar implicarà "no parlar" en seu parlamentària
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí