Una monja manipula els vots dels ancians a favor del PP

En un col·legi electoral de Bilbao

|

- Publicitat -

Podemos ha denunciat com una monja hauria manipulat els vots d’un grup d’ancians en favor del Partit Popular. Segons ha denunciat la formació de Pablo Iglesias, en un col·legi electoral de Bilbao, la cuidadora preguntava el sentit del vot a la gent gran i després introduïa una butlleta d’un altre partit.

Publicitat

Álvaro Alonso, apoderat d’Elkarrekin Podemos, assegura que una dona gran li va dir que volia votar el PNB i aleshores la cuidadora va agafar el sobre del PP. Conscient del frau, la monja va marxar corrents del col·legi i el president de la mesa va constar en acta els fets.

Et pot interessar  El PP i Vox s'alien a les Illes Balears per eliminar el requisit del català en les places docents de "díficil cobertura"
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí