Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

Un jutge obre diligències per esclarir si va haver-hi un delicte informàtic durant la votació de la reforma

|

- Publicitat -

El jutge de Madrid Adolfo Carretero ha obert diligències arran de la denúncia d’un particular sobre un suposat delicte informàtic en la votació de la reforma laboral, que va quedar aprovada gràcies a l'”error” d’un diputat del PP que va assegurar que havia votat en contra.

Publicitat

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de Madrid, la denúncia reclama que el magistrat requisi l’ordinador del diputat i que es revisi el sistema informàtic del Congreso per esclarir si hi ha tupinada. Carretero, que es troba de guàrdia, ha acordat deixar el cas per al repartiment ordinari perquè l’assumeixi dilluns un altre magistrat.

Segons les mateixes fonts, un cop rebuda la denúncia, el jutge ha preguntat a la Fiscalia com creia que calia actuar, i tant el Ministeri Públic com ell han conclòs que la qüestió no és urgent i que, per tant, cal deixar-la en mans del repartiment ordinari de causes d’aquest dilluns.

Serà un altre magistrat, doncs, qui acabarà assumint la causa i determinant si l’arxiva o bé si —com demana la denúncia— reclama a la Guàrdia Civil que actuï i investigui.

Et pot interessar  El PP, UGT i CCOO, entre altres, se sumen a la manifestació dels usuaris per demanar “un canvi radical” a Rodalies
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí