Turull se’n fot del 20-N des de la presó apuntant al ‘WhatsApp’ de Cosidó

Creu que les corrupteles del PP són herència del franquisme

|

- Publicitat -

“Avui #20N, del ‘atado y bien atado’ al ‘Cosido y bien Cosido’…”. És el missatge que pot llegir-se avui al Twitter de Jordi Turull, empresonat per la justícia espanyola, amb motiu de l’aniversari de la mort de Francisco Franco.

Turull es refereix, amb humor, a la recent notícia que el portaveu del PP al Senat, Ignacio Cosidó, va enviar un missatge on assegurava que gràcies a l’acord amb el PSOE els populars controlarien “per darrere” la Sala del Suprem que jutjarà l’1-O. Així, assenyala que aquesta situació pot comparar-se amb la famosa frase de Franco -pronunciada el 1969- en que deia que després de la seva mort ho deixava tot “atado y bien atado”. Així, el pres polític català remarca les herències que el feixisme ha deixat a l’Espanya actual en partits com el PP o poders de l’Estat com el judicial.

Publicitat

Et pot interessar  L’Estat ordena triturar les proves de l'1-O: Una operació d’Estat per liquidar el llegat del referèndum i la violència policial
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí