Edició 2690

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 06 de desembre del 2025
Edició 2690

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 06 de desembre del 2025

Terribas esbronca el PDeCAT i ERC

"Els 2.300.000 persones que van votar l’1 d'octubre han de saber quina és l’estratègia d’acció política del SÍ i del NO als pressupostos de Pedro Sánchez", ha expressat la periodista

|

- Publicitat -

Mònica Terribas ha obert ‘El Matí de Catalunya Ràdio’ amb un missatge dirigit al PDeCAT i ERC, poques hores abans que Pedro Sánchez presenti la seva proposta pels pressupostos generals de l’Estat. “Els 2.300.000 persones que van votar l’1 d’octubre han de saber quina és l’estratègia d’acció política del SÍ i del NO als pressupostos de Pedro Sánchez”, ha expressat la periodista.

Publicitat

Aquesta setmana, el president Quim Torra va advertir al PDeCAT i ERC que hi haurà una crisi de govern en cas que les dues formacions donguin suport als números del Gobierno.

Et pot interessar  Ajornat fins al febrer del 2026 el debat al Congrés perquè Catalunya gestioni "íntegrament" l'IRPF
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí