L’exèrcit espanyol marca paquet a Catalunya amb una desfilada

|

- Publicitat -

L’Exèrcit ha celebrat aquest diumenge un acte en honor de la Immaculada Concepció, patrona de l’Arma d’Infanteria, en la Caserna del Bruc de Barcelona, ha informat el Ministeri de Defensa en un comunicat.

Ha estat presidit pel tinent general cap de la Força Terrestre, José Rodríguez García, i ha inclòs honors d’ordenança, imposició de condecoracions, una lectura de l’efemèride, una al·locució, l’entonació de l’himne d’Infanteria i una desfilada.

Publicitat

També s’ha lliurat la cèdula d’ascens honorífic als pares del caporal primer Cristian Jiménez, que va morir en acte de servei el 2017.

>

Et pot interessar  Els militars espanyols de missió a l'Antàrtida estan tan enfeinats que es dediquen a represaliar científiques independentistes
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí