La Paeria de Lleida, governada pel PSC, està decidida a expulsar i desnonar el Lleida CF del Camp d’Esports, malgrat que l’equip utilitza les instal·lacions des de fa anys. El club lleidatà ha confirmat aquest desnonament a través d’un comunicat, en el qual denuncia que, per primera vegada, el consistori no només els retira la condició d’usuaris del Camp d’Esports, sinó que tampoc ofereix a l’equip cap alternativa per poder entrenar o competir en una altra instal·lació municipal. Des del club alerten que la situació posa en risc el seu futur immediat i lamenten que l’Ajuntament de Lleida no hagi atès les peticions del club, hagi ignorat els acords assolits amb l’AEM i l’Atlètic Lleida per a l’ús del Camp d’Esports, i que hagi trencat les vies de diàleg iniciades en les reunions mantingudes els dies 20 de juny i 11 de juliol.
L’Ajuntament de Lleida justifica el fet de fer fora el Lleida CF de les instal·lacions esportives pel descens administratiu de categoria del club, tot al·legant que l’equip ja no té necessitat d’usar el Camp d’Esports. Així, el Jutjat Contenciós Administratiu de Lleida ha donat trasllat al Club dels escrits presentats per l’Ajuntament de Lleida; en un d’ells es posa de manifest que el Lleida CF ja no necessita les instal·lacions esportives municipals, i en l’altre interposa recurs d’apel·lació contra la resolució que denegava l’execució provisional de la sentència del conveni del Camp d’Esports.
La situació ha fet enfadar els aficionats del club, que reclamen al consistori reobrir les vies de diàleg, tot recordant-li que el Lleida FC és l’equip local amb més socis i no disposa de cap altra instal·lació esportiva per a cobrir aquesta necessitat. Altres equips de futbol locals, tant catalans com espanyols, han expressat el seu suport al Lleida FC.


