SCC crida a la mobilització del vot constitucionalista el 23-J per «delimitar» la influència de l’independentisme

Els unionistes de Societat Civil Catalana veuen les eleccions com una oportunitat d'"afeblir el secessionisme" 

|

- Publicitat -

L’entitat unionista i catalanòfoba Societat Civil Catalana (SCC) assenyala l’independentisme com a enemic a abatre i fa una crida a votar partits constitucionalistes el 23-J. «És responsabilitat de tots els demòcrates delimitar la perniciosa influència d’aquesta ideologia a les Corts Generals reforçant el marge de maniobra de les forces constitucionalistes», explica l’entitat a través d’un comunicat, en què insisteixen que cal «colpejar la línia de flotació del nacionalisme excloent i deslleial».

Publicitat

Així mateix, defensen que per avançar cap a la «reconciliació i recuperar la convivència» és imprescindible «retornar a la normalitat» unes institucions que veuen «segrestades per un règim pervers basat en l’adoctrinament i l’amenaça».

Segons SCC, el 23-J els ciutadans «lleials» a la Constitució tenen l’oportunitat «d’afeblir el secessionisme». «El missatge de rebuig ha d’arribar alt i clar als qui, a més de trencar el marc de l’estat democràtic de dret, van aixecar un mur entre els catalans i entre els catalans i la resta dels espanyols», afegeixen.

 

Et pot interessar  SCC intenta frenar l'amnistia al Tribunal de Comptes amb una maniobra contra l'independentisme
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí