Puigdemont es queixa que Sánchez hagi estat “més contundent contra l’autogovern que contra el virus”

|

- Publicitat -

L’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont s’ha queixat que el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, hagi estat “més contundent contra l’autogovern que contra el virus”. “Deu pensar que la vacuna és la Constitució.”. Al seu parer, el que feia falta era “tancar Madrid, confinar la gent, aturar-ho tot i mobilitzar els recursos com si es tractés del rescat bancari”. “Per això Vox aplaudeix”, ha conclòs a Twitter.

Publicitat

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí