Dimecres, 22 de març de 2023 - Edició 1700
La República

[Vídeo] Octuvre torna a evidenciar que no té cap sentit continuar fent el joc a Espanya

La plataforma retreu als líders independentistes que les exigències a Espanya no serviran per saber la veritat sobre l’espionatge: “Congelar la taula de diàleg és com dir que jo congelo el meu contacte per fer de presentadora de notícies a Telecinco”

Àlex Huguet 27/04/2022

La plataforma Octuvre d’Albano-Dante Fachín i Marta Sibina han tornat a treure les vergonyes del Govern de la Generalitat i de la insistència dels partits independentistes per pactar amb l’unionisme del PSOE i el Gobierno. En un vídeo compartit a la xarxa, Marta Sibina ha recordat que la plataforma també va ser espiada per Pegasus, i ha explicat els punts que evidencien l’immobilisme des de Catalunya.

Per començar, ha parlat de l’Operació Tertulians, un entramat de la premsa unionista i les clavegueres per minimitzar la gravetat. Un dels casos més flagrants és el de Víctor Amela, que fins i tot va justifica les escoltes il·legals per tal d’alinear-se amb la línia editorial del Grup Godó. Sibina també ha recordat els pactes intactes que el Govern d’ERC i Junts mantenen, com són la Diputació de Barcelona o la candidatura dels Jocs Olímpics. Pel que fa a la congelació de la taula de diàleg, la portaveu d’Octuvre ha estat contundent: “Congelar la taula de diàleg és com dir que jo congelo el meu contacte per fer de presentadora de notícies a Telecinco“.

Finalment, Sibina ha deixat per terra qualsevol de les opcions que el PSOE ha donat a ERC per esclarir el tema de l’espionatge, assegurant que cap d’elles permetria saber qui n’és el responsable. “ERC continuarà donant suport al PSOE després que aquests hagin incomplert totes les promeses fetes?”, ha etzibat.