El conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, ha defensat que JxCat ha estat «coherent» després de registrar al Parlament el projecte de Llei de Cambres –juntament amb el grup republicà- i mantenir la voluntat per tal que es pogués aprovar en l’actual legislatura. Tremosa ha assenyalat que en la darrera Junta de Portaveus els republicans «van decidir ajornar una setmana portar a plenari aquesta llei», que s’hauria de tramitar per lectura única. «ERC va decidir no sé perquè no fer-ho i encara hi és a temps de cara a la setmana que ve», ha assenyalat el conseller. Fonts d’ERC asseguren que la Junta de Portaveus va decidir prioritzar lleis que tenien suport parlamentari garantit de cara a l’últim ple de l’any, i que «no han vetat res».
Preguntat sobre la llei de Cambres en un acte a la Cambra de Comerç de Lleida, Tremosa ha dit que cal «preguntar a ERC com estan madurant ells el seu debat intern» sobre aquesta norma.
El conseller ha dit que JxCat va ser «coherent» portant la llei al registre del Parlament, i ha recordat que la setmana que ve encara hi ha plenari i es votaran diverses normatives, com la llei dels APEUs i la de facilitació econòmica, que són «molt importants» per al seu departament i que per això volen que s’aprovin aquesta legislatura.



