Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025
Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025

Torrent en l’últim ple de la legislatura: “Ha estat un honor representar aquesta institució”

|

- Publicitat -

El president del Parlament, Roger Torrent, ha assegurat aquest divendres que “ha estat un honor representar” aquesta institució i el conjunt de catalans quan ha acabat l’últim ple de la legislatura.

Publicitat

“Ha estat un honor representar aquesta institució, el conjunt de ciutadans. Un honor representar-vos a tots”, ha assegurat Torrent, que ha desitjat que els vagi tan bé com sigui possible en l’àmbit personal a tots els diputats que no repetiran, i als que hi tornaran a ser que aprofitin l’oportunitat per millorar Catalunya.

Després d’agrair l’esforç dels treballadors de la cambra, sobretot en plena pandèmia, també ha desitjat bones festes a tothom i que les passin, tant com sigui possible, a prop dels seus “i al costat dels ciutadans”.

Et pot interessar  ERC ratifica Marc Puigtió com a alcaldable per Girona a les municipals del 2027
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí