Sectors del PP aposten per una gran llista unionista amb Valls a Barcelona

El partit espera a decidir en funció dels resultats dels sondeigs perquè Casado insisteix en la presència de les sigles

|

- Publicitat -

El PP de Barcelona, juntament amb dirigents de tot el partit, estaria estudiant sumar-se a la candidatura unionista de Valls tot i restar a l’espera dels sondeigs i pretendre esgotar el temps límit per fer les presentacions de les candidatures. Tot i això, Pablo Casado no ho veu clar perquè, sigui com sigui, vol integrar les pròpies sigles del partit per les municipals.

Publicitat .

Segons alguns mitjans, “molta gent entén que és millor no precipitar-se abans de prendre una decisió definitiva”, diuen les files populars. És per això que la intenció és esperar a les enquestes i decidir si, presentar-se juntament amb Valls -projecte que troben atractiu-, seria profitós pels resultats i la marca del partit dretà.

La situació actual del PP de Barcelona és desesperançadora: són conscients que amb tres regidors actuals l’escenari encara pot ser pitjor, i adherir-se a una candidatura que, segons fonts del partit “representaria el cosmopolitisme, l’obertura i la defensa de la Constitució” pot ser un projecte positiu per salvar el vaixell pels populars.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.