Dissabte, 31 d'octubre de 2020 - Edició 828
La República

Ridícula aportació dels reis d’Espanya a la crisi: Analitzen la situació amb coneguts esportistes i artistes espanyols

L’estratègia dels monarques passa per “recuperar la confiança internacional” amb cares conegudes de la “Marca España”, com Rafa Nadal, Antonio Banderas o Isabel Coixet

Àlex Huguet
Àlex Huguet 30/04/2020

Els reis d’Espanya, desapareguts durant la crisi del coronavirus, s’han empescat una estratègia per simular que aporten algun tipus de proposta per intentar millorar la situació dels ciutadans. Felipe i Leticia, s’han reunit per videoconferència amb el Foro de Marcas Renombradas, la Secretaria d’Estat d’España Global, i el que han anomenat ambaixadors honoraris de la “Marca España”, per analitzar la pandemia de la Covid-19 i sumar esforços per recuperar la confiança internacional.

Aquests ambaixadors són personatges públics molt coneguts de diferents àmbits: des de l’esport com la música o el cinema. La majoria d’aquestes cares conegudes han mostrat suport a la unitat d’Espanya o als reis en algun moment de les seves carreres, i és per això que ara els monarques han considerat oportú saber-ne la visió sobre la crisi, per així enaltir la imatge d’Espanya a la resta del món. Alguns dels noms més populars d’aquests “Ambaixadors de la Marca España” són Pau Gasol, Rafa Nadal, Antonio Banderas, Isabel Coixet, Fernando Alonso o María Blasco.

 

Relacionats