Rahola, sense miraments amb l’atac de LV a Puigdemont: “Quin fàstic!”

|

- Publicitat -

Malgrat ser una de les principals veus mediàtiques del Grup Godó, Pilar Rahola no ha tingut miraments a l’hora de criticar l’atac de La Vanguardia a Carles Puigdemont. “Quin fàstic!”, ha piulat la periodista i escriptora a les seves xarxes socials. “Avui en Luna ha traspassat tots els límits”, ha afegit Rahola, després de conèixer com el polèmic opinador ha comparat el president a l’exili i eurodiputat amb el pilot suïcida de Germanwings.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí