Edició 2374

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 24 de gener del 2025
Edició 2374

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 24 de gener del 2025

Puigdemont sobre l’àudio de Villarejo amb el jutge Andreu: “Quina fastigosa vergonya”

|

- Publicitat -

El president exiliat, Carles Puigdemont, ha reaccionat a l’escàndol del dinar de l’excomissari Villarejo amb el jutge Andreu de l’Audiència Nacional espanyola, on se’n foten d’haver enredat el diari El Mundo amb la informació falsa sobre el compte de Xavier Trias per tal d’anar contra l’independentisme.

Publicitat

En una piulada, l’eurodiputat ha assegurat que “si la burra ve d’Espanya, hi ha periodistes que fan cua per comprar-la”, deixant clar la “fastigosa vergonya” que això suposa. D’altra banda, també ha lamentat que ningú rebrà les conseqüències d’aquest escàndol: “Ningú anirà a la presó”.

El president ha reiterat una vegada més que “Espanya està podrida”, ja que està convençut que la fiscalia espanyola tampoc farà res per condemnar aquests fets.

Et pot interessar  Montero suggereix ara que Sánchez es reuneixi amb Puigdemont per donar "normalitat" a la relació amb Junts
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí