Edició 2757

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 11 de febrer del 2026
Edició 2757

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 11 de febrer del 2026

Puigdemont afirma que té “una esperança immensa en la feina” que farà l’Assemblea de Representants

|

- Publicitat -

El president de Catalunya a l’exili, Carles Puigdemont, ha agraït als membres de la Mesa de l’Assemblea de Representants la seva disposició per formar part d’aquest òrgan. Puigdemont, que ostenta el càrrec de president del Consell per la República, ha volgut reconèixer la participació de tots els membres que han fet possible la constitució de l’òrgan.

Publicitat

El president de Catalunya a l’exili ha expressat que sent un gran “goig per la feina feta fins a arribar aquí” i ha volgut transmetre que té “una esperança immensa en la feina que fareu”. L’Assemblea de Representants ha aglutinat diferents sensibilitats independentistes.

Et pot interessar  Nou cop del ple del Tribunal Constitucional: rebutja per unanimitat aixecar l'ordre de detenció contra Puigdemont
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí