Poble Lliure, a favor de la candidatura de la CUP per “denunciar el caràcter autoritari” d’Espanya

Els anticapitalistes creuen que s'ha d'oferir als catalans poder "emetre un vot sòlid i útil per la Ruptura".

|

- Publicitat -

L’organització de Poble Lliure, integrada al partit de la CUP, ha emès un comunicat on insta la formació anticapitalista a “crear una llista el més àmplia possible” per a presentar-se a les eleccions espanyoles el 28-A i “denunciar el caràcter autoritari” d’Espanya. A més, creuen que s’ha oferir als catalans “emetre un vot sòlid i útil per la Ruptura”.

En l’escrit, Poble Lliure ha assegurat que, fins ara, les formacions que han concorregut a les eleccions generals han adoptat “un discurs reformista totalment inviable en un estat espanyol en plena deriva autoritària”.

Publicitat

Et pot interessar  'Ara Igualada', la candidatura unitària d'ERC, la CUP i els Comuns de cara les pròximes eleccions municipals
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí