Edició 2754

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 08 de febrer del 2026
Edició 2754

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 08 de febrer del 2026

Nogueras no amaga l’enfurismada de Junts amb el govern: retrets a tort i a dret contra Sánchez i la seva incompetència

|

- Publicitat -

El matí ha començat mogut al Congrés dels Diputats, on la sessió ha arrencat amb la portaveu de Junts, Míriam Nogueras, carregant a tort i a dret contra el govern espanyol i el seu president, Pedro Sánchez, per la seva incompetència. La portaveu de Junts ja va avançar el vespre de dimarts que votaran en contra de la nova proposta del govern espanyol sobre el règim dels treballadors autònoms, la qual consideren una “vergonya” i un “abús”, un fet que ha confirmat novament aquest matí, no sense retreure abans a Sánchez que s’hagi embolicat primer “amb la bandera Palestina” i ara “amb la del canvi d’horari” perquè “no es parli dels problemes dels ciutadans”. A banda, Nogueras també ha acusat el govern espanyol del PSOE i Sumar de destinar els diners dels impostos a “pagar rescats de les estrelletes de la flotilla, al finançament il·legal de partits, i a la prostitució” , així com de “perseguir” els autònoms i de “bloquejar” les iniciatives de la seva formació contra l’ocupació i la multireincidència.

Publicitat

“Com expliquen les esquerres espanyoles que amb una mà defensin ‘una família una casa’ i alhora vulguin aprovar una llei que permet considerar un habitatge una habitació” ha preguntat Nogueras davant la bancada socialista. “Els impostos dels ciutadans no van a posar fi a la cultura diària de Renfe, a ajudar la gent a aixecar els negocis, generar llocs de treball digne, finançar ensenyament i sanitat o facilitar accés a l’habitatge, sinó que van a pagar rescats de les estrelletes de la flotilla, al finançament il·legal de partits, a la prostitució, a festes, o a pagar favors d’alguns mitjans de comunicació”, ha afegit la dirigent de Junts. Nogueras ha clos la seva intervenció amb un missatge molt clar per al govern suposadament progressista del PSOE i Sumar: “Han aconseguit que la gent estigui fins als nassos de tots, i després diran que el fet que vingui la dreta és culpa nostra“.

Et pot interessar  Junqueras i Sánchez van mantenir dues reunions prèvies abans de tancar l'acord pel finançament

Sobre la nova proposta per a modificar el règim dels treballadors autònoms, Nogueras ha retret que “ofegui” els autònoms amb augments de les quotes. Dimarts al vespre, la portaveu de Junts ja va criticar que la congelació de les quotes per als tres trams inferiors proposada després de les crítiques recollides tampoc “no soluciona en cap cas aquest abús”. Nogueras va lamentar ja ahir “la incompetència del govern espanyol” i el “passotisme del president Illa i dels 19 diputats del PSC” davant la “situació” dels autònoms catalans. En aquest context, la diputada ha anunciat que Junts presentarà les pròximes setmanes una llei pròpia per al col·lectiu.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí