Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025
Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025

Quim Forn valora l’absolució a Trapero: “S’obren encara més dubtes sobre la sentència del TS”.

|

- Publicitat -

Una de les persones del Govern català condemnat pel judici farsa contra el procés, que més relació va tenir amb el Major dels Mossos d’Esquadra, Josep Luís Trapero, és el pres polític Quim Forn.

Publicitat

Ha estat un dels primers membres del govern empresonat i a l’exili a comentar la filtració de la sentència de l’Audiència Nacional contra la cúpula dels Mossos, que ha acabat amb l’absolució de tots els càrrecs.

Forn s’ha mostrat molt content per la resolució: “Una bona notícia! Sento una immensa alegria per l’absolució del major Trapero i la cúpula d’Interior l’1-Oct”.

Tot i això, ha aprofitat per a llençar un dard contra el Tribunal Suprem que el manté a presó: “I amb aquesta decisió s’obren encara més dubtes sobre la sentència del Suprem”.

Et pot interessar  L'Audiència Nacional investiga els pagaments en metàl·lic del PSOE en una peça separada i secreta
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí