Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026
Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026

Pesarrodona diu a la jutge que l’1-O van anar per ell per venjança per la protesta amb el nas de pallasso

|

- Publicitat -

El santjoanenc Jordi Pesarrodona ha afirmat davant la jutge que investiga l’1-O al Bages que el dia del referèndum van anar directament contra ell “com un acte de persecució i acarnissament” perquè no li “perdonaven” la fotografia que s’havia fet el dia 20 de setembre amb un nas de pallasso al costat d’uns guàrdies civils.

Publicitat

Pesarrodona ha declarat aquest dilluns com a víctima per les càrregues policials ocorregudes a l’escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada. A parer del seu advocat, David Caselles, s’ha pogut demostrar que l’ocorregut al centre santjoanenc va ser clarament “una operació de càstig”.

La declaració arriba dues setmanes abans que Pesarrodona sigui jutjat per un presumpte delicte de desobediència pels mateixos fets.

Et pot interessar  Amnistien els republicans Albert Salvadó i Josep Caparrós per l'1-O: "És una victòria de la democràcia sobre la repressió"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí