Denuncien l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet a Inspecció de Treball per vulneració del dret de vaga

Els sindicats asseguren que el consistori va enviar treballadors a cobrir la feina de personal en protesta

|

- Publicitat -

El comitè d’empresa de l’empresa Can Cet ha denunciat a Inspecció de Treball l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet per vulnerar el dret de vaga dels conserges dels poliesportius locals.

Publicitat

Els treballadors estan convocats a la vaga els dies 21, 22, 28 i 29 d’octubre de 07:00 h a 23:00 h. “El 21 i 22 d’octubre l’Ajuntament, al·legant defectes en la convocatòria de vaga, va enviar, acompanyats de la policia, treballadors d’una altra empresa a fer el treball de les persones que exercien el seu dret a la vaga”, denuncia CCOO en un comunicat. Asseguren que el consistori té un deute de 450.000 euros amb l’empresa, argument de la firma per plantejar canvis de jornades i fins i tot un possible ERTO, motiu pel qual el comitè ha convocat la vaga.

Per aquest motiu, CCOO anuncia que, amb el comitè d’empresa, ha denunciat davant Inspecció de Treball aquesta vulneració de dret de vaga: “Reclamem un canvi d’actitud radical per part de l’Ajuntament”, conclouen.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí