Edició 2781

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 07 de març del 2026
Edició 2781

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 07 de març del 2026

Cas Pegasus: El Parlament Europeu no enviarà cap comissió per investigar Espanya

|

- Publicitat -

El Parlament Europeu descarta enviar cap comissió a Espanya per investigar els diferents casos d’espionatge amb el programa israelià, Pegasus.

Publicitat

D’aquesta manera ho ha decidit la comissió especial d’investigació sobre aquest cas creada a l’Eurocambra d’on tant el d’eurodiputat, el president a l’exili, Carles Puigdemont, com l’eurodiputada republicana, Diana Riba, són membres i tots dos víctimes de l’espionatge.

Els motius exposats per la comissió són “pel calendari”. En tot cas, les mateixes fonts asseguren que la missió a Espanya es manté sobre la taula en cas que s’ampliés el mandat del comitè, que té una durada per ara d’un any. De moment, el comitè ha acordat fer missions a Israel, Hongria, Polònia i els Estats Units.

Et pot interessar  Puigdemont denuncia la catalanofòbia de l'ICIP: "Ignoreu que amb l'excusa de la 'lengua del imperio' s'han massacrat minories"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí