Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

Albert Batlle reclama “instruments legals” per desallotjar okupes

|

- Publicitat -

El tinent d’alcalde de Seguretat de Barcelona, Albert Batlle, ha reclamat “instruments legals” per abordar les ocupacions de pisos a la ciutat que permetin actuar amb més celeritat, sobretot en aquelles que generen una activitat delictiva, com els narcopisos, ha precisat.

Publicitat

“La policia fa la seva feina, però també necessita instruments legals que permetin actuar amb més eficàcia del que es fa actualment”, ha assenyalat en roda de premsa aquest dimecres preguntat per aquesta qüestió, que va ser tractada en l’última Junta Local de Seguretat, celebrada al juliol.

Batlle ha lamentat que les ocupacions de pisos a la ciutat s’hagin agreujat “per l’emergència social, econòmica i sanitària” provocada per la pandèmia del coronavirus, i ha assegurat que segueixen treballant en aquest àmbit.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí