Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026
Edició 2759

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de febrer del 2026

L’odi extrem de la premsa espanyola a Puigdemont: El Mundo diu que la taula de diàleg vol “matar” el president

|

- Publicitat -

El president exiliat, Carles Puigdemont, ha evidenciat la persecució que rep també per part de la premsa espanyola. Aquest dijous, El Mundo ha publicat un titular que insinua que la taula de diàleg entre Pedro Sánchez i Pere Aragonès té l’objectiu ocult de “matar” Puigdemont.

Publicitat

Davant aquest escàndol, el president s’ha dirigit en anglès a tota la seva audiència de les xarxes socials per remarcar que la premsa espanyola ha d’utilitzar el verb “matar” en un dels seus diaris més reputats. “Potser ho veuen com una broma divertida”, ha dit, però recorda que “sóc víctima de desinformacions, campanyes de denigració i amenaces de mort”. El poc respecte i l’odi de l’espanyolisme més caspós cap a Puigdemont queda palès pel president en el fet que “el millor verb que poden utilitzar és ‘matar'”.

Et pot interessar  Nou cop del ple del Tribunal Constitucional: rebutja per unanimitat aixecar l'ordre de detenció contra Puigdemont
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí