Edició 2387

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 07 de febrer del 2025
Edició 2387

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 07 de febrer del 2025

Lluís Puig se suma a una de les candidatures per liderar el Consell de la República i s’enfrontarà a Comín

L'exconseller de Cultura dona suport a l'advocat Jordi Domingo

|

- Publicitat -

L’exconseller de Cultura i diputat de Junts al Parlament, Lluís Puig, s’ha sumat a una de les sis candidatures que es disputen la presidència del Consell de la República. Comín dona suport a la llista liderada per l’advocat Jordi Domingo. Segons ha manifestat l’exconseller a través d’un comunicat de la candidatura, la llista de Domingo “aposta una visió renovada, transversal i compromesa per assolir els objectius dels Països Catalans”. Així mateix, ha destacat que el Consell de la República és una “institució essencial per coordinador esforços del moviment independentista”. Per la seva banda, Domingo ha destacat que l’exconseller serà “clau” en la internacionalització del conflicte i en la “lluita interna contra la desnacionalització”.

Publicitat

Un total de 6 candidatures es disputen la presidència del Consell de la República per substituir Carles Puigdemont, que va deixar el càrrec el 6 de novembre. A banda de la llista de l’eurodiputat electe de Junts, Toni Comín, i del tàndem entre l’advocat Jordi Domingo i Lluís Puig, també hi ha quatre candidatures més que aspiren a presidir l’entitat: Jordi Castellà, Montserrat Duran, Antoni Walker Castelló i Lluís Felipe Lorenzo García. Els comicis tindran lloc del 8 al 12 de febrer.

En les últimes setmanes Comín ha estat protagonista de diverses polèmiques, l’han acusat de malversar fons del Consell de la República i d’assetjar un excol·laborador seu.

Et pot interessar  Valtònyc recomana "allunyar" Comín de "qualsevol organització": "El que ha sortit és només la punta de l'iceberg"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí