L’Audiència Nacional vol jutjar Germà Gordó pel cas del 3%

|

- Publicitat -

L’Audiència Nacional vol jutjar Germà Gordó i els exgerents de Convergència – Daniel Osàcar i Andreu Viloca – pel cas del 3%. Segons la resolució adoptada pel jutge José De la Mata, els implicats i altres càrrecs del partit com Francesc Sánchez s’enfronten a uns delictes d’organització criminal, frau a l’administració pública, suborn o tràfic d’influències.

Publicitat

En paral·lel a l’àmbit polític i públic, la justícia espanyol vol citar càrrecs d’empreses com Teyco, ACS, Urbaser, Soler Constructores i Copisa. Osàcar compleix, des de fa unes setmanes, condemna de presó pel cas del finançament irregular del Palau de la Música.

Et pot interessar  El gran penediment del món convergent: Deu anys després, accepten que tancar Convergència va ser un error històric
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí