L’ANC celebra que els Estats Units parlin de les vulneracions contra la minoria nacional catalana i els presos polítics

|

- Publicitat -

L’Assemblea Nacional Catalana ha celebrat que el Departament d’Estat dels Estats Units hagi parlat de les vulneracions de drets contra la minoria nacional catalana i els presos polítics al seu informe anual sobre la violació de drets mundials. En un extens fil a Twitter, l’ANC ha destacat diverses cites de l’informe, com ara el del relator de l’ONU que va “expressar la seva preocupació pels càrrecs penals contra polítics catalans i activistes implicats al referèndum de l’1-O”, o el d’un altre relator de l’ONU que assegurava que “la sentència de 12 polítics catalans i activistes no interferís en la llibertat d’expressió i la dissidència política noviolenta de la minoria catalana”.

Publicitat

Amb tot, l’Assemblea ha remarcat el que queda més clar després d’aquest informe: “l'”afer intern” ja és massa gros per fer veure que no existeix”.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí