La Mesa del Congrés torna a rebutjar la compareixença de Sánchez i Calvo per la marxa de Joan Carles I

|

- Publicitat -

La Mesa del Congrés dels Diputats ha tornat a rebutjar la sol·licitud de compareixença del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i de la vicepresidenta primera, Carmen Calvo, que van demanar per segon cop ERC, JxCat, la CUP, EH Bildu i el BNG perquè expliquin la “fugida” de Joan Carles I. L’òrgan de la cambra baixa inadmet de nou la petició perquè és “sobre matèria aliena a la competència del govern”.

Publicitat

És el mateix argument amb el qual van rebutjar la primera petició de convocatòria de la Diputació Permanent per acordar una sessió extraordinària del ple del Congrés perquè compareguessin el president i la vicepresidenta del govern espanyol. Els partits sol·licitants van registrar la nova petició aquesta setmana després que la Mesa vetés el debat d’aquest punt a la sessió de la Diputació Permanent de dimarts.

Et pot interessar  La CUP es mobilitza cap a les municipals del 2027 per reconnectar amb l'electorat i frenar l'extrema dreta
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí