La CUP demana que l’exèrcit espanyol marxi del Pallars

|

- Publicitat -

La CUP ha demanat que l’exèrcit espanyol marxi del Pallars Jussà, concretament de l’acadèmia de Talarn. La petició de l’esquerra independentista arriba després de la decisió del govern espanyol d’enviar 1.000 aspirants a militars al centre català.

Publicitat

“No només per l’emergència sanitària, sinó també pel sense sentit que representa formar militars en un moment on tots els esforços i recursos han de ser destinats a millorar la sanitat i l’educació”, expressen els cupaires. En aquest sentit, la CUP creu que “és prou vergonyós que l’equipament educatiu més gran i millor dotat econòmicament del Pallars sigui una acadèmia militar”.

Et pot interessar  La CUP vincula l'interès del PSC pel Hard Rock amb una presumpta trama de corrupció
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí