Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

JxCat proclama Artadi com a precandidata a l’alcaldia de Barcelona el 2023

|

- Publicitat -

La vicepresidenta de Junts, Elsa Artadi, serà la candidata a l’alcaldia de Barcelona el 2023. El partit l’ha proclamat precandidata, a l’espera que reuneixi els avals necessaris, després que aquest dijous hagi acabat el termini per presentar-se a les primàries.

Publicitat

La cap de files de la formació a l’Ajuntament de Barcelona ha estat l’única que s’hi ha presentat, de manera que, un cop reuneixi els avals, serà proclamada oficialment com a candidata de Junts a les eleccions municipals de Barcelona de l’any que ve.

La recollida d’avals començarà aquesta mitjanit i acabarà el dijous 3 de febrer a les 16 hores. Artadi ja va ser la cap de cartell el 2019, quan Junts va quedar com la cinquena força política, amb 5 regidors.

Et pot interessar  Junts i ERC pressionen Puente pel "caos descomunal" de Rodalies: "Volem solucions efectives i creïbles, i no arriben"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí