JxCat farà un acte a Cornellà del Terri per commemorar el tercer aniversari de l’1-O

|

- Publicitat -

Aquest dijous farà tres anys d’un dels moments més importants de la història recent de la política catalana, i tres anys de la vergonya més gran que ha fet espanya en els últims anys. En commemoració de l’1-O, Junts per Catalunya ha anunciat que farà un acte amb el nom “1-O: el mandat continua vigent”, que comptarà amb les intervencions del president exiliat, Carles Puigdemont, el president Quim Torra, i la gravació d’unes paraules per part del pres polític Jordi Sànchez. L’acte se celebrarà a Cornellà del Terri aquest dijous a les 9.30 hores, i el partit ha avançat que es podrà seguir en streaming pel canal de Youtube de JxCat. A més, per les mesures de prevenció de la Covid-19, hi haurà un aforament molt reduït reservat per la premsa.

Publicitat

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí